linneahanna

Alla inlägg den 14 december 2012

Av Hanna o Linnea - 14 december 2012 20:21

 ~ rubriken ~ 


Nu är lucian över :'( är skitnöjd, allt gick som det skulle och vi har fått massa beröm :D Fett nice jaoo. 


Föresten, det är hanna som skriver c': TJOO.


Jag har tänkt på en grej.. jag är väldigt dum i huvudet ibland, typ oftast o..o 

JAG HAR BEVIS 8DD nejmen ah.. så här var det:

~ Jag och linnea i klassrummet, med en hålslagare. ~ 

Jag: Undrar om det blir ett hål i håret om man tar hålslagaren? ;o

Linnea: *ser död ut och provar, DET BLEV INGET :'((, fast lite hår blev kortare*

Linnea: Nu får du också göra det! ;o

Jag: Men jag sa ju aldrig att du skulle göra det :'(

Linnea: men.. eh.. det är en bästis-grej :D

jag: Aha okej, då blir vi hålsystrar :DD (Min humor <33)

*Jag tar hålslagaren och försöker göra hål i lite hår, men.. jag fastnar DD:* 

jag: JAG HAR FASNAT, AAAHHH HJÄLP MIG *BÖRJAR TYP LIPA* SERIÖST HJÄÄÄLPPP!! :'(( 

Alla bah: MEN KLIPP AV HÅRET DÅ O-O

Jag bah: NEJEE!! :OOOO

Och killarna bah: Det är nog det dummaste någon gjort på länge.. o.o Du är rätt dum i huvudet o.o

Jag bah: JAG VEEET :'(((( 

Men sen drog min lärare bort den typ. Allt blev lugnt. Skojja bah, alla typ asgarva e.e 

JAG HADE PANIK :D fast nu bara skrattar jag åt de c:


Iaf, hann inte blogga igår, hade fullt schema. och idag hade jag innabandy, men bloggar nu ^^  Ska få linnea att börja också e.e ;D 


Kommer mer inlägg sen, men det får räcka för just nu :D Bajsbajs o..o / Hanna 


 MIN HUMORRRRR <333 .___.

Om oss :D

Undrar du något? :)

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards