linneahanna

Alla inlägg den 12 december 2012

Av Hanna o Linnea - 12 december 2012 21:06

har PANIK, typ. Imorn är de lucia, och jag och linnea ska sjunga "Hallelujah" tillsammans.. FETT SCARY ;OO 

 JAg tycker faktiskt de låter bra, men ändå.. Först för vår skola, mer än 200 pers DD: sen ett ålderdomshem, sen för föräldrarna DDDDDDDD'': DÅ ÄR DET ÄNNU MER!! DDDD: 

Fast de kommer gå bra c: hoppas jag .__.


HEJ FÖRESTEN CC:


öhh. Hanna igen e.e 

 Har smsat linnea och sagt att jag hade bloggat, och att hon också ska göra det. Men hon har väl inte sett det, eller så svarar hon inte.. Fast det är alltid samma grej:

Antingen är den fullt urladdad och död, eller så är den på men inget ljud eller inga pengar, eller så glömmer hon den. .___. Man bah "Fick du mitt sms? ;o" Hon bah "Va, nej, den är urladdad/glömde den/inget ljud/Inga pengar." Man bah "Hah.. o..o" Hon bah: "CC:"  

._______________________________________________. 


JAG HAR BÖRJAT BLI BEROENDE AV DEN SMILEYN?!! ;__; 

dessutom är ju den rätt dryg ändå o.o D':


Iaf, igår va jag med linnea på stan. Hon skulle klippa sig, så vi tog stadbussen in, åt på Sibylla, och sen efter hon hade klippt sig gick vi in på Ginatricot c: Då prova vi en hel "look", bara för skojjs skull :D Vi tog skinnbyxor, en skjorta och en stickad tröja var. Men allt var typ för stort :C Tog faktiskt en bild, ignonera våra faces xDD 

 


Har börjat göra PeaceTecken. .__. Bajs också. o.o

ÄLSKAR LINNEAS HÅR PÅ BILDEN <'3333 


Jaja, har lovat att kolla på film med mamma nu, så.. ja.. HEJRÅ C: // Hanna 

Av Hanna o Linnea - 12 december 2012 18:40

Hanna här :D 


 Ja, hur ska man börja.. Dom flesta kanske redan vet vilka vi är? ;o 

Vi har haft flera bloggar tillsammans, fast ja, tredje gången gillt xD 

( STAVAS DET GILLT?! O__O ) 


 kanske ska berätta lite om mig c: 


10 HELT ONÖDIGA FAKTA OM MIG:


1. jag är förälskad i potatisgratäng o.o 

2. min ALLRA bästa vän är linnea, men har fler bästa vänner c: <== den kanske var viktig? ;o 

3. det värsta som finns är trassligt hår, ormar, gula tänder, sur mjölk, skolans potatis, reklam, K (alltså ordet, även fast jag säger det rätt ofta xd), tecknade filmer, BLÅTT LÄPPSTIFT, att förlora mot linnea på fifa, även fast båda vet att jag faktiskt är bättre än henne, fuskare, mobbare   , och alla andra konstiga människor på jorden. Det finns fler saker jag verkligen hatar, fast fick hjärnsläpp ;__; 

4. jag kommer ständigt försent :c

5. jag är kvällspigg och har ofta svårt att sova.. <== FETT ONÖDIGT?! O.O

6. i alla mardrömmar jag har, finns alltid slenderman med DD:

7. I mina drömmar är alltid linnea eb, en gång skrev hon en roman om streck. O.o xD 

8. är fett lättlurad, en gång.. öhh skit samma o.o

9. JAG AVGUDAAAAAR... ingen speciell o.o :D

10. älskar att sjunga, och har faktiskt börjat göra de nu c:


 NU KAN NI VAKNA IGEN C:


Har en till punkt:

11. Jag har världens dåligaste humor. Ganska torr ibland... 

12. jag gillar att slå linnea e.e inte så de gör ont, men ändå. DET E FETT KUL HON BAH "AJEEHHH ;OO" cc:


Det var två o.o


 jag gillar inte matte så mkt :c


Ska duscha nu, så måste dra c: 

De här inlägget var bara om mig, ni bah "ohh ego e.e", men linnea är inte här o-o BLOGGAR MER SEN OM DAGEN, OCH IMORRRNNNN CCC: 


Ajah, ses :D 

 


 Bästa c: 


// Hanna   

Om oss :D

Undrar du något? :)

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards